۹ پاسخ

از چی گرفته دلت

مردا همه همینن اینایی که میگن طلاق بگیریم و… والا شوهرای بقیه هم همینن درک ندارن شوهر منم همش میگه بزرگش نکن بهش فکر نکن و…🤣

شوهرم بهم گفت قرمه سبزی بذار شام بعد دوشب ک قرار بود بیاد خونه الان زنگ زدم کی میای میگه بیرون دارم شام میخورم بدترین مرد دنیا مرد رفیق بازع اگ ازدواجم سنتی بود هرگز باهاش نمیموندم

چی شده عزیزم

منم دلم گرفته با شوهری بحثمون شد 🙁

منم دلم گرفته با این شوهری که دارم
همش میگم چرا طلاق نگرفتم کاشکی طلاق می‌گرفتم با یکی بهتر ازدواج میکردم

منم دلم گرفته واقعا از آوارگی بدبختی بیچارگی

منمممم
از بس خونه بودم دلم پوسیده

بگو خواهر از منم گرفته شوهرم خیلی شکاکو بد دله 🙃💔

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۳ ماهگی
مامان آراد و شاهان مامان آراد و شاهان ۱۵ ماهگی