خانما گرمیچر برای چیه من بچم اروق نمیزنه براش خوبه ؟؟

۸ پاسخ

گرمیچر برا نفخه دکتر برا پسرم خارجیش گفت بگیر

بعد یه ماه مجازه

تا یک ماهگی گریمچر مناسب نیست

برا یکماه ب بعده

عزیزم گرمیچر برای دل درده زیر یک ماهم مجاز نیس

نه ربطی به اروغ نداره . به شکم بخوابونش رو دستت می‌زنه

خارجیش خوبه ایرانیش بدرد نمیخزوه

برای نفخ و دلدرد هست

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی