شیاف گلیسیرین نوزاد اینه؟؟
این ک بزرگه🥴

تصویر
۹ پاسخ

من روغن گلیسیرین استفاده میکنم

نه نه این نیست خیلی ریز جلوشم؛سفیده؛تازه همونم باید نصف کنی بعد بزاری

شاید بزرگسال داده

نه اینا بزرگه
بستش سفیده نصف اینا

من گرفتم شیاف ژله ای بود خیلی خوبه بسته بندیش هم سفید بود

فکرنکنم

برای بچه نازک و ریزه سفید رنگه بستش

اره دکتر به‌من گفت نصف باید استفاده‌کنی

من واسه پسرم گرفتم سفید بود بسته بندیش . خیلی ریز پ
و نازک

سوال های مرتبط

مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی