۳ پاسخ

شعله کم نبوده ؟

شاید عمق موادت زیاد بوده یا شعله زیادی کم بوده

من می‌زارم اینطوری به اصطلاح فر دست ساز شعله پخش کن نمی‌خواد دیگه شعله هم باید متوسط باشه

سوال های مرتبط

مامان شایلین.رادین مامان شایلین.رادین ۳ سالگی