بچه خواهر من ۳۶ هفته دنیا اومد با وزن ۲۶۰۰ دستگاه هم نرفت
من ۳۷ ب دنبا اومد ولی بازم رفت دستگاه با اینکه همه چیزش خوب بود
از ۳۷ هفته به بعد
۳۶ هفته ۶ روزشم ک باشه نارس حساب میشه از ۳۷ هفته بچه کامل دیگه مشکلی نیست اگه بدنیا بیاد
از هفته 37به بعد
هفته نمیدونم ولی۷ماه فکرکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.