۷ پاسخ

آرد برنج رو وقتی شیر سرده باهاش به هم بزن
بزار رو. گاز شکر اضافه کن
یکم سفت شد بریز تو کاسه خنک بشه
اگه داغ داغ بخوره شل میشه حتما سرد بشه
گلابم میتونی بریزی
یکم پودر پسته هم روش خوب میشه
زعفرونی هم میتونی درست کنی

فرنی مگه کوچیک بزرگ داره😁
ی لیوان شیر، یک قاشق آرد برنج، دو قاشق غذاخوری شکر
در آخر یک قاشق گلاب
برای یک نفر
میتونی وانیل ، پودر هل هم بزنی😋

ارد برنج داخل شیر سرد حل کن شکر هم بریز بزار رو اجاق هم بزن تا غلیظ بشه قبل خاموش کردن یک قاشق گلاب و پودر هل هم بریز مزه بستنی میده خیلی خوشمزه میشه

آرد رو با شیر مخلوط کن
توش یکم گلاب و شکر بریز
دوست داشتی میتونی یکم زعفران هم بریزی بدون زعفران هم میشه

وای وای شوهر منم حسودیش میشه میگه چرا برای من درست نمیکنی؟ منم میگم چون من منع لبنیاتم تو هم نخور، بقیه فرنی بچه رو میدم بخوره!

😁😁😁حسود بچه خورده اونم میخاد

همون‌جوری با شیر بپز پ توش شکر بریز

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی