۹ پاسخ

نه دیگه
اگه گندیده بود بوش غیر غابل تحمل بود
کلا مرغ های یخ زده یه بوی زُهم داره
که موقع استفاده میتونی با پیاز فراوان یا اب‌ لیمو ریختن
بو شو بگیری

نه فدات حتما آبی که مونده بو گرفته،مرغه سالمه

بشوری درست میشه .با پیاز فراوان بخوابون ..روی مشماش ببین تاریخ داره یا نه

بشورش بزارش نیم ساعت تو ابونمک بمونه بوشو میرع

نه مرغه دیگه بو میده.
با برگ بو و پیاز و فلفل دلمه بوش میره

اگه میدونی گندیدس که استفاده نکن ببین میتونه بره پسش بده اگر نه
یه تیکشو بزار تو آب نمک تا صبح بمونه بشورش ببین بازم بو میده

بوی خیلی کم که از نزدیک بو بده عادی هست

بوی گندیده خیلی بده

آره ما هم گرفتیم بو می‌ داد شوهرم گفت عادی حالا نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط