۶ پاسخ

ن باوو

وای ولکن
مردم فک میکنن نوزادا باید غول باشن
بعدم که یکم بزدگ بشن و تپل باشن میگن وای چقد چاقه. رژیم بده بهش

برا دختر منم‌همینو میگن😐

وزن تولدش چند بود

خیلی هم خوبه دخترت اوکیه

ب دختر منم میگن🥲باید بهشون بگیم ب چاقی‌خودتون ببخشید🫣🤣
دختز منم ۳/۸۰۰🥲

سوال های مرتبط