ن باوو
وای ولکن
مردم فک میکنن نوزادا باید غول باشن
بعدم که یکم بزدگ بشن و تپل باشن میگن وای چقد چاقه. رژیم بده بهش
برا دختر منمهمینو میگن😐
وزن تولدش چند بود
خیلی هم خوبه دخترت اوکیه
ب دختر منم میگن🥲باید بهشون بگیم ب چاقیخودتون ببخشید🫣🤣
دختز منم ۳/۸۰۰🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.