۵ پاسخ

پسر من دوماهگی ۴۴۰۰ بود ولی از دوماهگی تا ۳ ماهگی کلا ۱۰۰ گرم اضافه کرد چون خیلی اتفاقا افتاد براش خیلی کوچولو مونده بچم هیچ مدل شیر خشکی قبول نمیکنه وزن تولدم ۲۷۰۰ بود

عزیزم گوش نکن
به منم این حرفا رو میزدن انقد میگفتن شیر خشک بده بهش این وقتی گریه می‌کنه حتما سیر نمیشه
وقتی هم بالا میاورد میگفتن ببر دکتر رفلاکس داره
به هیچکس گوش ندادم اصلااااا
توی ۳ ماهگی هم عادیه یذره بالا میارن ماهم این دوره و گذروندیم

مردم زیاد زر میزنن‌ ب بچه منم مبگن 😂

پسر من کلی شیر میخوره ۳روزی ۱شیر ولی بازم ریزه و کوچیک بعضی بچها ژنتیکشون اینجوریه مهم سلامتبشونه مگع مردم خرجی بچه مارو میدن ک زر مفتم میزنن

اصلا توجه نکن ب حرف بقیه
قرار نیست همه بچه ها تپل باشن
مهم سلامت بچس
زمان بگذره درست میشه

سوال های مرتبط