۷ پاسخ

همه میگن بچه هاشون وزن تولدشون کمتر از ۳ کیلو بوده 😂
بچه های من دخترم ۱سال و ۸ماهشه با وزن ۳ و نیم وپسرم داره دوماهش میشه ۳ و ۸۰۰ به دنیا اومدن تا دو سه ماهگی خوبن ولی بعدش لاغر میشن 🥲☹️

قول میدم پنج ماه دیگ این تاپیکو بخونی یه لبخند ریزم به دغدغت میزنی 😅❤️
فسقلیا زود بزرگ میشن رشد میکنن نگران نباش
اتفاقا دختر باربی باشه بهترم هست😍

عزیزم روزانه کنجد بخور هم شیرت چرب میشه
ویچت تپل میشه

پسر منم همینقدر باش خوبه نگران نباش

توی ۲ ماه ۱۹۰۰ اضافه کرده خیلیم وزن گیریش خوبه
قرار نیست توی ۲ ماه پهلوون بشه ک

غصه نخور مامانی تپلی میشه دخترت مردم همیشه حرف مفت میزنن پسرمنم هنوز دارن میگن چقدر لاغره و فلانه...پسرم الان سه سالشه دوازده کیلو هم نیست

پسرمنو چی میگی که امروز یه ماهش شده بود رفتم بهداشت وزن کردم شده بود تازه2300🥲

سوال های مرتبط