ممنون خانوما
حالا چه اصراری هست بچه زیاد چاق باشه زیاد بها ندین به حرف بقیه مهم سلامتی بچه هست
خیلی خوب وزن گرفته
قدش چند هست گاهی اوقات اگ نوزاد جز قد بلند ها باشه وزنش تو دید نیست
و اینک همیشه مردم ما دوست دارن نوزاد خیلی تپل و چاق باشه
بچه از ۵-۶ ماه تپلی میشه
دختر منم نان میخوره 4ماهشع وزنش 5800
تولدش 3300
خیلی کمه نمیدونم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.