کیا مثل من یک تکونای خیلی ریز مثل بال زدن پروانه یا ترکیدن حباب حس میکنن

۱۰ پاسخ

پسره حتما بچتون
منم سر پسرم مثل حباب بود

نه حس نمیکنم من چرا🥲

من از الان یه چیزایی حس میکنم.میدونم خیلیییییی زوده ولی نمیدونم چیه قشنک حسش میکنم.میدونم به دکترم بگم مسخرم میکنه ولی واقعا یه چیزایی هست.بارداری قبلیم 23هفته تازه حباب بود.

من وقتی دختر باردار بودم دقیقا مثل شما حس حباب ترکیدن داشتم البته تو هفته ۱۶ ،۱۷ بود
ولی پسرم رو ۶ ماه تازه تکوناش رو حس کردم

بچه ات پسره حتما

من الان حس میکنم گاهی زیر دلم
هفته بعدی میرم سنو انتی
شما چه علایمی داشتی
به چه چیزایی علاقه داشتین؟
به پرتقال و نارنگی اینام علاقع داشتید ؟
سردرد چی؟ نشدین؟

پسرداری

من

منم اینجوری حس میکنم

من الان چند روزه ک حس میکنم ولی خب هفتم از سما بالاتره عزیزم

سوال های مرتبط