۴ پاسخ

حتما برو دکتر چون در کنار این علائمت لکه بینی هم داری اگه لکه بینی نبود طبیعی میشد ولی الان حتما باید بری

پروژسترون استفاده میکنم

برو دكتر عزيزم

برو دکتر

سوال های مرتبط