۴ پاسخ

دمیترون واسه حالت تهوع هست
فکر نکنم ضرر داشته باشه
ولی از اورژانس میتونی بپرسی

من قرص اصلا نمیزارم سردست میزارم طبقه بالا یخچال داخل ظرف درب دار

امکان داره یبوست بگیره
زنگ بزن اورژانس بپرس

زنگ بزن اورژانس بپرس

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری