این پولی که میگیرن واقعا زور و حرامه
هیچی یزد هیچ کدوم از دکترا اونایی ک سزارینی هستن زیر میزی نمیگیرن هر چی پول بیمارستان بشه
من خیلی تعجب میکنم وقتی تایپک این مدلی میبینم
نمیگیره🙂
۵ تومن
من رشت هستم ۲۵ میگیره 🫠🫠😭😭
۲۵ قبل عید صحبت کردیم باهم 🙂
۵تومن
رایگان سز سوممه
از من ۱۵گرفت شکم اول
من هنوز از خودش نپرسیدم ولی خانمی تو مطب گفت 8
من ۳۵🥲
پارسال ۱۵ امسال نمیدونم😩😩
مال من گفت بیا بیمارستان خصوصی صدمیلیون
بارداری اول سال۹۷ گفت ۵ تومن اخرش ۱/۸۰۰ بهش دادم
واسه دومی قبل عید رفتم گفت چون دومی هست ۱۰ تومن بعد عید نرخ جدید حتما منظورش رو ۱۵ هست ولی ترجیح دادم خواه ناخواه سزارین ک هستم میرم بیمارستان دکتر شیفت انجام بده حالا شانسم یا همون دکتری هست ک واسه اولی زیرمیزی گرفت شیفته یا دکتره دیگه
ولی تحقیق کردم واسه چندتا دکتر دیگه ی بیمارستان خیلی تعریف کردن همشونم تو مطب زیرمیزی بگیر هستن اشنامون گقت مطبشون نرو بیا بستریشو همشون اوکین به حرفش اعتماد کردم بیستم میرم بستریشم
گفته سال جدید قیمت میدم
فعلا زیر میزی گفته ۳۰نمیدونم تخفیف میده یا نه
بیمارستان هم۶۵الی۷۵🫠🫠🫠🫠
من زنگ زدم بیمارستان ولیعصر ۵۵تومن
گلپایگانی ۴۵
مال من 7 تومن گرفت ولی واقعا از عملم راضی بودم دستش خیلی سبک بود
منظورتون دستمزد دکتره؟! ۵۰ میلیون برای من
دکتر من نمیگیره
شکم اول بودم
۳۵ دادم
من پیش دکتر خودم نمیرم
میرم بیمارستان هر دکتری بود سزارین کنه
۱۵ کارت هدیه گرفت خانم😒
گفته بعد عید بیا
ولی با این اوضاع احتمالا قم بمونم برای زایمان...
پورمجیب و عزتی بم گفتن قبل عید ۲۵
الان نمیدونم
سال قبل شکم اول گفت ببن ۲۵ تا ۳۰ امسال دیگه خدا میدونه🫠
پول زور رو خوب اومدی👍👍👍👍
بمن قبل عید گفت ۱۰تومن حالا میگه تعرفه جدید ۱۵تومن
تازه من شکم سومم هم هست
عزیزم۵۰🫤😂
دکتر من چیزی نمیگیره🤪
من ۲۴
نزاشتم نرخ جدید بگیره نرخ قبل ۲۱
من گفته ۱۰ تومن
هنوز نگفته ینی تا لحضه دق میدن ادمو اونم شکم دوم
بم گف ۲۵ حالا نمیدونم تخفیف میده یا نه😭😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.