۳ پاسخ

شکم دوم که کسی پول نمیگیره دیگه سزارین اجباری هستی

شکم دوم خیلی دکترا پول نمیگیرن

ب من گفت ده تومن
منم رفتم پیش یکی ک‌هیچی نمیگیره
دوست ندارم برا تولد بچم پول حرام ب کسی بدم

سوال های مرتبط