من از دکترم پرسیدم گقت بزرگ شده جاش یکم کم میشه اینطوری میکنه.ولی زیاد باشه فک کنم خوب نیس
اگر زیاد هست برو بیمارستان
منم اولش اهمیت ندادم
بعدش رفتم nstگرفتن و معاینه کردن الان با دارو کنترل میشه تا هفته دیگه بدنیا بیاد
بله برای منم همینطوریه
اره طبیعیه منم همیجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.