۱۳ پاسخ

......

تصویر

دوستانی هم گل نداشتن و اینا بازم چیزی نیست که گاها بعضی اقایون واقعا بلد نیستن
و باید یاداوریشون کرد با زبون بی زبونی
من دخترم و ۷ماهگی از دست دادم تو شکمم
ولی از اولش میگفتم کادو و گل بزرگ میخوام
اما خب خودمم میدونستم برام میخره ها ولی اینجوری دیگه میدونستم حتمی هست
تازه گوشواره و گردنبندم برا دخترمون خریده بودیم🖤🖤🥹

همشون زیبا بودن انشالله همیشه به خوبی و خوشی عزیزان❤️❤️

برا بچش گرفته بود ن من🤣🤣

تصویر

اینم گلی که همسر جان آورده بود 😍🩷

تصویر

همسرم برای منو پسرمون گرفته بود🥰😍

تصویر

💔برای من که نیاوردن شوهرمم نخریده😕

گلی که همسرم گرفته بود از نزدیک

تصویر

اینم گلای من

تصویر

اینم گل ما

تصویر

اینم گل من

تصویر

بادکنک هم بزارید 🤔

تصویر

گل هایی که برام آوردن☺️

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی