۱۳ پاسخ

اگ کسی هم گل بگیره فقط شوهرمه 🤣
ک اونم فک کنم وسط زایمانو اینا استرس بگیره یادش بره

یبار شوهرم کار خوب کرد . ک نزاشتن بیاره داخل😑

تصویر

من نه کادو می‌خوام نه گل فقط بچمو بگیرم تو بغلمممم هیچی نمی‌خوام اصلا

من که هیچکس برام نمیاره🥲

قیمت این باکس گلا چنده

اینم بود

تصویر

واس همسرم باکس شیشه ای بزرگ گلش الان ب عکسش دسترسی ندارم نی نی رو پام داره میخواب😅

بفرمایید

تصویر

انقدر درگیر بچه بودم اصلا وقت نکردم از گل عکس بگیرم کادو هم نکرفتم😂

گووووووووووووووووز بو دار

این گل های داداشم و ابجیام بود 😍🥰

تصویر

نه کادواوردن نه گل😂

برا من فعلا مونده 😂منتظرم ببینم چی میخاد بگیره

سوال های مرتبط

مامان کایاکوچولوم مامان کایاکوچولوم هفته شانزدهم بارداری