۵ پاسخ

شاید تب بخاطر ویروس رزوئلاست الان زیاد شده

دختر منم چند روز پیش تا چهار روز تب الکی کرد بدون علائم بعدش تب رفت تا چهار روز بدنش ریخت بیرون بعدم انگار ن انگار ک چیزیش بود فقط هواست باشه تبشو کنترل کنی هرچند سخت ولی مراقب باش

دخترمنم الان ۴روزه هیچ علائمی نداره فقط تب کرده

تب دندون فقط سر داغ میشه بدن نباید خیلی داغ بشه

منم در همین شرایطم پاراکید بده مال دندونه اگه قطع نشد ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۱ سالگی