۸ پاسخ

نه بابا،ب این چیزا نیس
بعضیا چند تا زایمان کردن هیچی نشده بعضیام بدون بچه افتادگی دارن

سواد ندارن چون
از نظر علمی افتادگی رحم و مثانه بعد زایمان به خاطر فشار جنین تو بارداری بوده
من اکثر فامیلم سزارینی ان و دارن

نبابا بعد ۳ ۴ تا

عزیزم این مسأله چیزی نیست که الان مشخص بشه ولی اکثرا در سنین بالا به علت کمبود هورمون ها و کم شدن الاستیته ماهیچه ها این عوارض سراغ خانم ها میاد
مادر من و خاله هام زایمان طبیعی داشتن توی سن بالا با به عطسه ممکن خودشون رو خیس کنند اندکی ( افتادگی مثانه )،افتادگی رحم هم دارند
به هر حال نه ماه این بدن تغییراتی داشته وزن سنگینی رحم تحمل کرده ممکن برای همه پیش بیاد

بگیری هم کلی ورزش هست که باز برمیگردی به قبل عزیزم غصه نخور🥹

نه عزیزم این چرت و پرتا چیه
اونایی‌بهت این چیزارو میگن میخان اذیتت کنن
باور کن اینجوری نیست

خواهرم چهارتا زایمان طبیعی داشته بدنش از یه دختر پونزده ساله هم سرحال تر و سالم تره

ن بابا من الان زایمان دومم طبیعیه نگران نباش هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۳ ماهگی