۶ پاسخ

اوووو حالا جا داره

تا ده روز دیگ درمیاره

استامینوفن یا اییوپروفن بزن ب دستت بمال به لثه هاش

دقیقا دختر منم الان دندونش همینطوره همین دوتا پایینی😄 نوکش هم زده بیرون تیزه، خیلی نق میزنه و گریه میکنه

فعلا کار داره

دختر من که تب داره گریه می‌کنه . بالا میاره . دیونه شدم

سوال های مرتبط