۷ پاسخ

از چهل روزگی تقربیا کم کم خوب میشا

تازه اول راهی عزیزم
فعلا نه خسته ی راهن و زردی بیحالن همش خوابن
یکم بزرگ تر بشن 😂

بعد دوماهگی بهتر میشن ولی تا ۳ یا ۴ سال شب بیداری ها رو داری

😆😆😆😆😆 هنوز اول راهی

دوماه فکر کنم

واسه منم همینجوری

منم برام سواله بچم روزا خوابه شبا بیداره😑

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی