۶ پاسخ

من سونو آنومالی پیش دکتر میرزایی اخر اردیبهشت نوبت دارم میگن کارش خوبه شماکه که تجربه دارین بنظرتون دقیق کارشون ؟ خوبه؟ چون بندنافم تک شریانیه سونو پیشرفته آنومالی نوشتن ک دقیق بررسی بشه

دکتر میرزایی به من گف احتمالا دختره ولی بچم پسر شد

من نسل فردا پیش مهاجری رفتم احتمال دختر داد دیروزم سونو تعیین جنسیت رفتم صد درصد دختر شد بنظرم دستگاهاشون پیشرفته اشتباه نمیشه علائمت چی بود عزیزم

دکتر میرزایی من رفتم و درست بود

قیمت سونوانتی نسل فردا چنده؟

دوست داری چی باشه عزیزم؟

سوال های مرتبط