من ۴ ماهم تازه بهتر شدم
به منم گفتن ۱۲هفته بگذره خوب میشی
بعد گفتن دیگه ۱۵هفته بگذره تمومه
و من الان در ۱۸ هفته ام و کماکان بالا میارم و کلافه ام
تازه میگفتن بارداری پسر علائمش کمه واین یعنی من باید خداروشکر کنم کنم که بچم دختر نیست وگرنه نمیدونم قرار بود چجوری بگذره این هفته ها😂
من دیگه دارم میرم تو ۶ماه هنوز نتونستم مرغ بخورم چ خورشت باشه چ کباب بیشتر غذا میلم نمیکشه فقط مجبوری غذا میخورم ک نمیرم
هر بدنی یه جوره همه مثل هم نیستن
طاقت بیار رفیق😅هرکی علائمش فرق داره واینکه تا چ وقت باشه انشالله ککمترشه واست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.