من کی حالم خوب میشه؟ دیگه ۳ماه ک تموم شده

۵ پاسخ

من ۴ ماهم تازه بهتر شدم

به منم گفتن ۱۲هفته بگذره خوب میشی
بعد گفتن دیگه ۱۵هفته بگذره تمومه
و من الان در ۱۸ هفته ام و کماکان بالا میارم و کلافه ام
تازه میگفتن بارداری پسر علائمش کمه واین یعنی من باید خداروشکر کنم کنم که بچم دختر نیست وگرنه نمیدونم قرار بود چجوری بگذره این هفته ها😂

من دیگه دارم میرم تو ۶ماه هنوز نتونستم مرغ بخورم چ خورشت باشه چ کباب بیشتر غذا میلم نمی‌کشه فقط مجبوری غذا میخورم ک نمیرم

هر بدنی یه جوره همه مثل هم نیستن

طاقت بیار رفیق😅هرکی علائمش فرق داره و‌اینکه تا چ وقت باشه انشالله ک‌کمترشه واست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد