من وارد ۱۶ هفته شدم تهوع و ویارم کامل رفت الان میتونم غذا بخورم
من هنوز دارم
تا ۳_۴ماهگی هست رفته رفته شدتش کم میشه .بعضیا هم تا تولد بچشون ویار و تهوع دارن
من هنوزم دارم
تو منتظر تموم شدنشی؟
احتمالا تا آخر ۱۲ هفتگی تموم میشه
ولی برا بعضی ها هم نه ویتامین ب۶ بخور
سعی کن وعده ها تو زیاد و حجم غذا تو کم کنی
برای من ک هنوز تموم نشده، کمتر شده ولی تموم نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.