ما دعوامون شده هرکی باخانواده خودش میره پارسالم دعوامون شد هرکی باخانواده خودش رفت
خوشابه حالت من باخانواده همسر🤢
با خانواده همسر
من مامانمینا نتونستن بیان میریم باغ احتمااالا خانواده شوهرمم بیان اصلا حوصلشونو ندارم خداکنه نیان
باخانواده همسر میریم باغ
من نه نمیریم
من امروز رفتم با خانواده خودم
خونه بودم با خانواده همسرم هم نرفتم چون رو مخن
طبق معمول با خانواده همسرم ولی خداییش خوش میگذره ۳۰ یا۴۰ نفریم😁
خانواده شوهر عق
منم میرم با خانواده خودم البته اکه بچم کوچک نبود مجبور بودم با خانواده شوهر باشم
ما هر سال از وقتی ک خودم شاغل شدم خونه ایم فقط در حد ی دور زدن میریم بیرون ک ۱۳ ب در بشه
آره میریم
متاسفانه با خونواده شوهر😒
من خونه خانواده خودم کسی نیست داداش و آبجیا نیستن خانواده شوهرم که کسی نیستن اگه باشن هم بهونه دارن نرن جایی
با خانواده همسر و خانواده خودم همهم با هم
من خونه هستم و نمیریم.بخاطر کوچولوخانم
فعلا که داره بارون میباره. با خانواده خودم میریم اگه بارون بارید که جایی نمیریم اگه نبارید میریم میگردیم
منکع خونه م فردا شبم مهمان دارم😚
خانواده همسروخانواده خودم باهمیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.