شمام مث من اسیرین ظهرا ک نی نی تون بخوابه؟

تصویر
۷ پاسخ

گلم بهت در خواست دادم

اینقدر دوس دارم اینجوری بچمو آستین بلند بپوشوندم. پتو بزارم روش ک بخوابه😍🥹
ولی چون از بس گرمایی بچم همش لخته🥴دمای خونه ۲۲ هستش .

من کلا اسیرم😅

ن
چون پسرم ظهرا ساعت ۱۱ می‌خوابه تا دو و نیم سه

اره ولی فقط نیم ساعت خوابش

چقد چشم و ابروتون خوشگله

صبح ظهر شب اسیریم 🤣

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۲ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان شایان کوچولو مامان شایان کوچولو ۹ ماهگی