۶ پاسخ

عزیزم حتما رعایت غذایی نکردی یا چسبشو اصولی نمیزنی نمک اصلا نباید تو غذات بریزی تا ۶ماه ادویه هم نباید بریزی چون ورم میاره و همون شکلی میمونه من داداشم عمل کرد همین کارارو میکرد چسبشو میزون و دقیق میزد تا ۶ماه کامل غذای ساده بدون ادویه و نمک میخورد

بعد ۶ ماه بینی اصلیتو میبینی الان زوده نگران نباش درست میشه
منم عمل کردم

بینیت گوشتی باشه عادیههه
کم کم درست میشه

مرتب چسب رو بزن تا ۶ ماه الی یکسال…نمک و چیزای چرب و شور نخور….بعد از یکسال ورم از بین میره

صبر داشته باش

عکس بدین از بینیتون

سوال های مرتبط