عزیزم حتما رعایت غذایی نکردی یا چسبشو اصولی نمیزنی نمک اصلا نباید تو غذات بریزی تا ۶ماه ادویه هم نباید بریزی چون ورم میاره و همون شکلی میمونه من داداشم عمل کرد همین کارارو میکرد چسبشو میزون و دقیق میزد تا ۶ماه کامل غذای ساده بدون ادویه و نمک میخورد
بعد ۶ ماه بینی اصلیتو میبینی الان زوده نگران نباش درست میشه
منم عمل کردم
بینیت گوشتی باشه عادیههه
کم کم درست میشه
مرتب چسب رو بزن تا ۶ ماه الی یکسال…نمک و چیزای چرب و شور نخور….بعد از یکسال ورم از بین میره
صبر داشته باش
عکس بدین از بینیتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.