منم همینجوری بودم هر ۲۰ دقیقه نیم ساعت میگرفت مقعدم؛تیر میکشید؛انشالله تا صبح فارغ بشی
زود نرو بیمارستان بزار دردات زیادشه بعد
زود بری اذیتت میکنن
من ۲سانت بستری شدم درهامم هم منظم هر ۱۰دقیقه یا ۱۵دقیقه بود ساعت ۵صبح بستری شدم ۷ شدم ۲و ۴۰یا۵۰ بعد ساعت ۸ امپول فشار زدن برام و دردام منظم و وحشتناک شدن هر ۱یا۲دقیقهساعت ۹ شدم ۳ سانت رو ۴و ۹و نیم شدم ۵سانت و۱۰ شد ۷سانت و ۱۰ و نیم شد۱۰ سانت بعدشاز ۱۰ تا ۱۱ زور زدم سرش آمد دیدن موهاشو منو بردن اتاق زایمان و بازم زور زدم و ساعت ۱۱وربع ب دنیا آمد
من چی بگم ک دردی نیماد سراغم و روحیم اطرافیان داغون کردن
خوش ب حالت ک درد داری
من همینجوری بودم فرداش زایمان کردم . کمکم زیاد میشه ورزش و ..و پیاده روی رو ادامه بده تا دردات شدید نشده نری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.