داره چهار ماه میشه و هنوز صدای سشوار میزاریم اکثر اوقات
بچه ها صدای سشوار ک میاد فک میکنن توی رحم مادر هستن اون صدا رو براشون دارع منم این مطلب و از جای خوندم ک یادم نیست کجا بود🤭
5 ماه تمام با سشوار زندگی میکردیم هرجا هم میرفتیم با خودمون میبردیم😅
گلم منم با صدای دانلود شده سشوار اروم میشه
بد نیست اصلا
میگن کولیک داشته باشه اروم میشن
به فکر ارامش بچت باش
من سر بچه اولم انقدر سشوار روشن میکردیم که سوخت آخر😂
دختر من با صدای جاروبرقی آروم میشه با گوشی نه فقط خود جاروبرقی روشن کنیم آروم میشه لالایی خودم باید بگم یه لالایی از گوشی میزارم بدتر گریه میکنه😂😂🥴🥴🥴🥴
بچه منم همینه صدا جاروبرقی نباشه فلج شدم🤣
کارت زاره
بچه منم تا۲ماه با صدا جاروبرقی سشوار میخابید وگرنه نمیخابید
پدرمون درومد🥵
خیلی عادت بدیه
سلام بر کولیک🤕🤣
سشواری عزیز به جمعمون خوش اومدی🤣
والا صدای سشوار خیلی وحشتناک و رومخه ب نظر من بیشتر میترسن و سکوت میکنن
نی نی ها اینجوری هستن یادآور زمان جنینی شونه براشون جای نگرانی نداره
پسر من ک با خود سشوار فقط اروم میشد ی سشوار سوزوندیم سر این عادتش صدای مجازی هم نه فقط خود خودش
عزیزم پسرت کولیک داره پسر منم همینطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.