۲ پاسخ

مثلا وقتي سه شماره ميخوام شير درست كنم ٢تاشو اب جوشيده سرد شده ميريزم يه شماره اب جوش
در طول شبانه روز حدودا ٤بار بهش ميدم شير خشك باقيشو شير خودم ميدم بهش

اول ابجوش ولرم بعد توی شیشه شیر شیرخشک میریزیم هم میزنیم میدیم نی نی بخوره

سوال های مرتبط