۴ پاسخ

هر دوساعت

سلام شما زایمان کردین تاپیک خوندم اب دور بچتون زیاد بود مث من
الان منم این مشکل دارم استرس گرفتم
شما بچتون اوکیه ازمایشاش خوب بود همه چی؟

هروقت که گشنه اش بشه

من که هر دو الی سه ساعت میدم هر بار ببینم گشنشه میدم دیگه الان متوجه میشه نمیخوره میندازه بیرون شیشه شیرو .

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی