هر دوساعت
سلام شما زایمان کردین تاپیک خوندم اب دور بچتون زیاد بود مث من
الان منم این مشکل دارم استرس گرفتم
شما بچتون اوکیه ازمایشاش خوب بود همه چی؟
هروقت که گشنه اش بشه
من که هر دو الی سه ساعت میدم هر بار ببینم گشنشه میدم دیگه الان متوجه میشه نمیخوره میندازه بیرون شیشه شیرو .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.