من دوبار شب یبار روز.. بعضی وقتا دوبار روز دوبار شب. اگه برم بیرون بیشتر شیرخشک میدم.. هربار دوپیمونه و نصفی تا سه پیمونه بستگی داره چقد گشنش باشه
اگر جون داشته باشم ممکنه تا غروب شیر خودمو بدم و اصلا شیر خشک ندم تا شب
گاهی هم صبح یبار شبم یبار
ولی وقتایی که جون ندارم روزی 4 بار 5 بار
الان شیر خودمو دادم دیدم سیر نمیشه منم جون نداشتم چون شب دیر موقع خوابیدم دوبار شیر خشک دادم بهش هر بار 60 تا
من فقط شبا ی بار
روزی دوبار میدادم وزننگرفت دکتر گفت بیشترش کن الان روزی دوبار شبر خودم و میدم فقط
نمیدونم ولی دو هفته ای ی قوطی میخوره اینم بعضی وقتا درست میکنم نمیخوره اصلا میریزم
من دوبار در روز میدم
من شیر خودمو میدم اما وقتی گشنه باشه خیلی دیگه در حد چند بار در روز
اینم تا میخوره سیر میشه خوابش میبره
با خودم میگم ول نکنه شیر خودمو ولی خب چاره ای نیست فعلا باید همین روال پیش برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.