۷ پاسخ

وقتایی که بیداره هشیاره شیرخودتو بده. شیرخشکو شبا بده ک هم خوابش سنگین تر شه هم دیرتر گرسنه بشه

من هرموقع برم بیرون دکتری جایی ببلاک کامفورت میدم،حتی شده یروز‌ کامل،فرداش دوباره شیر خودم

با قطره چکان بدع من اینقد شیرم زیادو خوب بود بچم دیگ سینمو نگرفت الان دو هفتس ک فقط شیر خشک میخوره اینقد غصه خوردم ک روانی شدم

دکتر گف یا با قاشق بده یا قطره چکان

من باشیشه میدم روزا فقط سینه خودمو میدم گاهی که ندارم ۶۰سیسی میخوره وشبا چهارتا ۳۰ سی سی نهایتا بهش میدم سینه خودمم میخوره

من شبا برا اینکه راحت بخوابه زود بلند نسه میدم نمیفهمه ک داره شیشه مبخوره

من سه هفته با قاشق بهش دادم روزی سه وعده ۳۰ سی سی شیر خشک نان شیر سینم که بیشتر شد با شیشه میدم الان هم سینه میگیره هم شیشه هم پستونک

سوال های مرتبط