۱۰ پاسخ

من از روز اول‌دادم حتی شیشه بیشتر از سینم
ول‌نکرده
بستگی به نی نی داره شاید

تو شیرخشک دادنم زیاده روی نمیکنم روزی ۳مرتبه نهااااااااایت ۴مرتبه میدم

شیشه اونت میدم سینه خودمم میگیره

شيشه دختر من اونت تا مك نزنه نمياد خداروشكر سينه رو هم ول نكرده تا الان

من از روز اول هم شیر خشک دادم هم شیر خودم هر دو رو میگیره ولی با شیر خودم سیر نمیشه هیچ وقت سینه رو اذیت نکرد نمی‌دونم بقیه بچه ها چیجوری ول می‌کنن من شیرمم اوایل زیاد بود ولی قوت نداشت انگار

من هردوشو میدم هر موقع هر کدوم بدم میخوره

من میدم، ببین اول بستگی به خود بچه داره، بعدشم کم میدم، در روز شاید یک بار اگه لازم بشه.

و از شیشه شیری استفاده کن که راحت شیر نیاد ازش مثل اونت

باید بیشتر سینه بدی و دو سه بار در روز شیر خشک بدی

باید شیشه ای بده که راحت ازش نیاد مثل اونت
بعدم مثل حالت سینه بغلش کن بهش شیر بده

سوال های مرتبط