۹ پاسخ

من با شیشه شیر اونت میدم
شیر خشک‌هم‌گیگوز میدم که مزه شیر مادر میده اگه خوشمزه تر باشه شیر مادرو دیگه‌نمیخوره.همیشه شبا میدم ولی در طول روز خسته باشم یا جایی هم بریم و خرید و‌بیرون شیشهش میدم خیلی راحت جفتشو‌میخوره

فقط چند روز اول تا شیرم قشنگ بیاد کمکی شیر خشک دادم اونم اول شیر خودم رو میدادم بعدش شیر خشک که شیرم زیاد شه چون شیر خشک بدی اول شیر کم میمونه چون بر حسب نیاز بچه شیر تولید میشه با مک زدنش ، دیگه هم ندادم چون دلم میخواست خودم شیر بدم اگر دوست داری شیر بدی شیر خشک دیگه نده سینه رو ول میکنه

پسرم از سه ماهگی با شیشه شیر اونت بهش کمکی دادم شیر خشک هم سیمیلاک کامفورت دادم سینه خودمم میگرفت بیشتر بیرون میرفتم یا دیگه خیلی سینه میخورد شیشه میدادم

دختر منم کولیک داشت خیلی شیر میخورد
۴۰ روزش بود بردم دکتر گفت خیلی وزن گرفته گفت با مکیدن دلدردشون اروم میشه
بخاطر همین همش شیر میخورن
دارو داد گفت دارو که بخوره دلدرداش خوب بشه خودشم دیگه شیر نمیخواد
گرمیچر نرس هارویز بگیر بده بهش
۴ بار در روز میتونی بدی هر بار هم ۴ سیسی بده خوب میشه

من شیر خودم میدم تا جایی که داشته باشه،بعد هرچی که سیر نشده باشه دیگه باقیش شیر خشک میدمش

من روزی دوبار میدم اول صبح و اخر شب.. دیگه درطول روز سینه خودمو میدم ک فراموش نکنه. اگه بیشتر شیرخشک بدی سینتو گم میکنه.دختر من ۶۰ تا میخوره

من ک یکی دوروز با قطره چگون دادم دیدم نمیش سیسه دادم نه اگ همش شیسه بخای بدی پس میزنی ولی اگ‌بیشتر شیرخودتو بدی نه پس نمیرن

من تا الا هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک مشکلی پیش نیومده که سینه نگیره شیر خودم سیرش نمیکنه

انقد خوندم ول کردن ممه رو ندادم هنوز بهش صبر کن ببر وزنش کن اگه لازم داشت بده

سوال های مرتبط