۵ پاسخ

من کباب تابه ای چون خونه ایم

من احتمالا قیمه بادمجون درست کنم چون شوهرم سرکاره نمیتونه بیاد خونه

اگ حیاط دارین حتی یه کوچولو خب آتیش کنین اگ ندارین ب فکر غذا های دیگ باشین

کباب

همون جوجه اماده کن داخل فر تستر یا قابله درست کن

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۳ سالگی
مامان جوجه پاییزی مامان جوجه پاییزی ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی