۷ پاسخ

اگر میخای کمتر از یک دقیه سدشتشوی کنه این شربت بده بهش با روغن زیتون هم ماشاژ بده درجا دسشوی میکنه

تصویر

شربت بی بی کر روزی۱۲ قطره دکتر برا دخترم نوشته اگه اسهال باشه جمع میکنه اگه یبوست باشه شل میکنه کلا متعادل کننده هستش واسه نفخو دلدردم خوبه

پسرم منم یبوست شده بود انقدر گریه میکرد بردیم دکتر شیاف گلیسیرین همون جا براش گذاشتم فورا دستشویی کرد اروم شد همش گریه میکرد خیلی شدید

اون یبوست نیس همه بچه ها دارن عادیه هنوز گوارششون تکمیل نیس

شیاف گلیسیرین اطفال بخر یدونه بزار بعد ۱ دقیقه دیگ دستشویی میکنه

شکمشو با روغن بچه قشنگ ماساژ بده پهلوشو گرم نگهدار اگه شیرخشک میخوره دو باری رقیق درست کن بخوره پاهاشم مرتب ورزش بده

ببرش دکتر شربت بیبی کر بده یا رازیانه و یه تیکه نبات کمتر از بند انگشت نصف بند انگشت مثلا بنداز بجوشه با رازیانه بده بخوره

سوال های مرتبط