شربت لاکتولوز وگرایپ میکسچربخربراش هرهشت ساعت ۱سیسی بده بهش هرودوتاشوشیرشم کامفورت بکن روغن زیتون به شکمش بزن مالش بده وشیرخودمم میخوره خودت مایعات بیشتربخور روزی دولیتراب بخور
شکمشو ماساژ بده،پاهاشو اروم باز کن جمع کن داخل شکمش چندبار دوچرخه بزن
حالت تامی تایم یا روبه شکم بذار رو پات بزن از پشتش اروم باد شکم و معدش خالی میشه
و اینکه شکمشو گرم نگهدار با یه شال نازک ببند و جورابم بپوشون که گرم بمونه از سرمای پا نفخ بیشتر میشه
عزیزم شربتهاییمثلکولیکز،کامی کالم،گریپ میکسچر،گرایپ واتر،اهورا نینی،کولیف و...هست به دختر من فقط گرایپ واترساخت
باید بخری تستش کنی دوروز ببینی کدوم سازگاره همونو ادامه بدی.
برای کارکردنروده هاش پروبیوتیک لازمه مثل پدی لاکت بایو لاکت
به دختر من بایو لاکت نساخت شدید دل پیچه میشد.شیرخشکم ببلاک۱بود عوض کردم کامفورت گرفتم خیلی بهتر شد
پدی لاکت میدی صبحا ساعت۱۰.۳۰ ده قطره
پدی لاکت هم کارکرد رودشو خوب میکنه هم مدفوعش خیلی سفت یا شل نمیشه
روزی یکبار یا یکروز درمیون دفع میکنه
بعضی بچه ها تا دوروز تا یک هفته دفع ندارن که طبیعیه
بی بی کر بده ... ماساژ شکن با روغنزیتون ...بعد برام دعا کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.