غصه نخور عزیزم.ب حکمتش امیدوار باش.
منم تمام علائم پریودی رو داشتم کلا منتظر پریودی بودم ولی باردار بودم.
اتفاقا من قبل بارداریم توآخرین سیکل ده روز شایدم بیشتر زودتر از موعد در پریودی داشتم ولی پریود نشدم امیدوار باش عزیزم من درست تولحظه باردار شدم که اصلا انتظارشو نداشتم
من زمانیکه باردار بودم خیلی زودتر از موعد دردای پریودی گرفتم طوری ک حس کردم قراره پریود شم
بعد نزدیک موعد درد های تیرکشنده بدجور گرفتم، لحظه ای تیر میکشید ول میکرد، و بعد روز موعد بی بی چک زدم باردار بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.