۵ پاسخ

اره قشنگه

اره من دیدم خوشم اومد

عالیهه

اره من نگاه میکنم قشنگه

میگم بچه من٢سالش همش بدوبدو سرش میخوره به دیوار
بعد همه به من میگن مراقبت کن
چجور مراقبت کنم

سوال های مرتبط