۱۱ پاسخ

ما فضیلت خانوم میبینیم

ما بی عاطفه رو داریم می‌بینیم قشنگه
اگه تونستی فیلم سینمایی رها رو ببین
واقعا محشره

سریال خانواده (ترکی)

بی عاطفه قشنگه

ایرانی فعلا بی عاطفه و بدنام
که بدنام توقیف شد حیف

سیلو

😂😂😂😂😂

واییی منم همین طوریم😂😂😂
ایرانی؟؟؟

وااااااای منم همیجوریم😂🤣

😂😂😂😂😂😂
ایرانی؟

وای چقدر منی تووو🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط