خب الان گفتی ماهم دلمون خواست
نمیشد تو خلوت خودت دلت بخواد؟!😒
کمپوتشو بخور فعلا
عزیزم الان که نیست فصلش اما میتونین رانی یا بستنی میوه ایشو یا میوه خشک شده یا حتی ژله که با طعم هلو باشه بخورین
رانی بخور خوبه
عزیزم رانی بخور یا برو کمپوت هلو بخور تا بیاد هلو توبازار
حالا پیدا نکردی یه کمپوتش رو بگیر بخور که هوست رفع بشه
من دلم زردالو میخواد حتی ابمیوهشم نیست 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
بعضی میوه هارو کمپوت کنید نگه دارید مخصوصا هلو
منم دلم خواست
من کمپوتشو خوردم دوس نداشتم😑🤕
ابمیوشو بخور تا بیاد 😄
رانی شو بخور که توش تکه هاشو داره🥹باز بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.