۴ پاسخ

والا دوست شوهرم ادمای به شدت حساسی ان خیلیییی حساس بچشونم با ای وی اف خدا بهشون داد از یکسالگی گف شیر اپتامیل ۳ سخت گیرشون اومده اوناهم پاشدن شیر گاومیش دادن ماشالله هزار الله و اکبر به این بچه که خیلی ریز بود با شیر گاومیش از همسن و سالای خودشم جلو زده .ماهم تصمیم داریم اینو امتحان کنیم اگر حساسیتی نشون نده ایشالله

من به دخترم دادم دکتر گفت از ۱۱ماهگی بدید اگه پروتئن دفع نکرد مشکلی نداره چربیشو بگیر وکمی اب قاطیش کن سبک شه

شیرگاو نشنیدم، ولی شیر مارک ماجان شنیدم میدن

نه کسی نیست😂

سوال های مرتبط