۱۰ پاسخ

تو غذا هاش میریزم ولی خالی ندادم

هم خالی دادم هم توفرنی

من دادم

من ندادم کلا

خالی نه اما تو فرنیش میریزم

برا شیربرنج و فرنی

من که ندادم فعلا

برای فرنی و شیربرنج و بیسکوییتش استفاده میکنم

بلع من پاستوریزه میدم البته همون قدر آب جوشیده و نبات یک تیکه میندازم

من ولی خوب نیست سنگینه

سوال های مرتبط