تو غذا هاش میریزم ولی خالی ندادم
هم خالی دادم هم توفرنی
من دادم
من ندادم کلا
خالی نه اما تو فرنیش میریزم
برا شیربرنج و فرنی
من که ندادم فعلا
برای فرنی و شیربرنج و بیسکوییتش استفاده میکنم
بلع من پاستوریزه میدم البته همون قدر آب جوشیده و نبات یک تیکه میندازم
من ولی خوب نیست سنگینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.