۷ پاسخ

تا 7 روز اگ بدون دل درد باشه طبیعیه داره وزن میگیره

دکتر به من گفت تا ۵ روز طبیعیه
ولی خوبه وزنش میره بالا
پسر من یک مدت اینجوری بود وزنش خیلی خوب میرفت بالا

پسر منم اینجور کلا. ازموقع بدنیاااومده چندروز به بار دستشویی می‌کنه گازمیده بیرون

منم همینه پی پی نمیکنه

بیبی کر بخر بهش ۵ قطره بخوره

حتما داره وزن میگیره

برا یبوست بی بی کر بهش بده نیم سی سی جای واکسنم حوله گرم‌بذار

سوال های مرتبط

مامان لیــــام👑 مامان لیــــام👑 ۱۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو🥹💙 مامان پسر کوچولو🥹💙 ۴ ماهگی