پسر منم همینه هر دو روز یبار میکنه بیقراری هم نمیکنه پس طبیعیه دیگه اگه یبوست بود که معمولا باید گریه میکردن و شکمش باد داشته باشه
بعد پنج روز میتونی شیاف گلیسیرین استفاده کنی
دختر من هر۴.۳ روزیه
هر ۶.۷ روزی بود تازه بهتر شده😂
ن گلم تا ۳روز عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.