۴ پاسخ

پسر منم همینه هر دو روز یبار میکنه بیقراری هم نمیکنه پس طبیعیه دیگه اگه یبوست بود که معمولا باید گریه میکردن و شکمش باد داشته باشه

بعد پنج روز میتونی شیاف گلیسیرین استفاده کنی

دختر من هر۴.۳ روزیه
هر ۶.۷ روزی بود تازه بهتر شده😂

ن گلم تا ۳روز عادیه

سوال های مرتبط

مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۱۰ ماهگی