۴ پاسخ

به این میگن پوآر بینی
محصولی ست شگرف و بسیار کثیف و چندش
من حتی ازین طلق درش نیاوردم
کاری ک با دستمال میشه انجام داد و دستمالو ببندی بندازی سطل زباله ، ایشون انجام میده ب شرطیکه ببری داخل سرویس و باید بازش کنی بشوریش
همینقدر چندش

پوار به بینی نی نی آسیب میزنه. مویرگ های ظریف رو ممکنه پاره کنه.
اسپری سدیم کلراید بگیر. یه پیس هر طرف میزنی بچه خودش عطسه میکنه میریزه بیرون بعد شما با دستمال تمیز میکنی

پوآر بینی دستی برای بینی،برقی هم هست....

یه وسیله عالی ، اسپری برو داروخونه بگیر اول اسپری بزن داخل بینی بچه نرم بشه بعد از این استفاده کن تا زجر ندی بچتو ❤️

سوال های مرتبط