مامانا من هر از گاهی داخل واژنم درد میگیره طبیعیه؟

۴ پاسخ

فک کنم طبيعي باشه گلم 😊 بد به دلت راه نده مراقب نی‌نیت باش

عزیزم رفتی سونو کیسه زرد داشت یا نه

منم همینجوری میشم گاهی

منم اونجوری ام نمی‌دونم طبیعی یا نه؟!

سوال های مرتبط

مامان سوین🥹🧿💕 مامان سوین🥹🧿💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری